Magánszemély vagyok, hogyan vásárolhatok?
Magyarország területén magánszemélyként lehetőség van a webshopon regisztráció után vagy nélkül egyaránt rendelélést leadni, a szükséges adatok megadásával. A fizetési mód lehet online bankkártyás fizetés, előre utalás vagy utánvét. A megvásárolni kívánt terméket tegye a kosárba, majd, ha minden megvan, kattintson a megrendelés gombra és kövesse a webshop utasításait. A megrendelést az adatok ellenőrzése oldalán a megrendelési feltételek elfogadásának kipipálása után, a megrendelés gombra kattintva véglegesíthetjük. Ezek után még hátravan a megrendelés kifizetése, kivéve utánvét esetén. A megrendelésről automatikusan visszaigazolást kap. Előre utalásos fizetésnél az általunk küldésre kerülő proforma számlára hivatkozva lehet az összeget kiegyenlíteni. Proforma számlát akkor küldünk, ha az összes termék raktárunkba érkezett és a rendelés lezárható. Bővebb információk az általános szerződési feltételekben olvashatók.
Cég vagyok, hogyan vásárolhatok?
Alkalmi vásárlóként ugyanúgy lehet vásárolni, mint magánszemélyeknek, adószám megadásával. Ha hosszú távon, rendszeresen, esetleg nagyobb mennyiségben kíván rendelni, vegye fel a kapcsolatot velünk a webshopon a Vállalati Partnereknek fülre kattintva írásban, vagy az ott látható telefonszámon!
Intézmény, szervezet vagyok, hogyan vásárolhatok?
Alkalmi vásárlóként ugyanúgy, mint magánszemélyeknek, adószám megadásával, de ha olyan körülmények állnak fent, mint pályázati beszerzés, vagy más egyedi igények, vegye fel a kapcsolatot velünk, bármelyik elérhetőségünkön!
Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Természetesen. Ez esetben a webshopon válassza ki ezt a lehetőséget és a szükséges adatok megadásával rendelés adható le, vagy küldjön e-mailt. Cégként kattintson a Vállalati Partnereknek fülre és vegye fel a kapcsolatot velünk!
A webshopon látható árak bruttó, vagy nettó értékűek?
Webshopunkon a termékek bruttó értékkel szerepelnek, azaz „áfás árak.”
Milyen fizetési módokat választhatok?
Online bankkártya, utánvét és előre utalás. Az utánvét a futárnál lehet bankkártya és készpénz is.
Milyen szállítási módok közt választhatok?
Alapvetően Express One futárszolgálattal, vagy MPL futárszolgálattal szállítunk. Bizonyos esetekben egyedi szállítási módok is szóba jöhetnek, például, nagyobb mennyiség esetén. Ez esetben mindig egyeztetjük az opciókat.
Telefonon is rendelhetek?
Nem. Az ügyfélszolgálatunk tehermentesítése érdekében és a pontos adatok maradéktalan megismeréséhez célszerűbb írásban.
Nem vagyok biztos a megfelelő termékben, tudnak segíteni?
Minden kérdésre nyitottak vagyunk. Ha szakmai tanácsadásra, termékoktatásra van szükség, vegyék fel velünk a kapcsolatot a Vállalati Partnereknek fülre kattintva és töltse ki az ott látható felületet és rövidesen keresni fogjuk.
Mostanában mindenhol azt látom, hogy vigyázzon a termék kisebb lett! Hogyan tudok pontosan tájékozódni a termék kiszereléséről?
Előfordulhat, hogy egy termék kiszerelése megváltozik. Ezek a paraméterek (űrmérték, db, hossz, súly) mindig szerepelnek a termékleírásban. Ha megszokásból rendel terméket, lehet, hogy csak rendeléskor derül fény, hogy a kiszerelés megváltozott. Ez esetben mi felvesszük önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassuk. Ha nem biztos a termékben, keressen minket bátran!
Nem úgy néz ki a termék, mint a képen, ami alapján rendeltem. Mást kaptam?
Ahogy a kiszerelés, úgy a külső is rendszeresen változik. A webshopon szereplő képek csak illusztrációk! Ha nem biztos a termékben, vegye fel a kapcsolatot! Ha a termék ugyanaz, de a csomagolás más, automatikusan küldjük. Ha az összetétel vagy a méret is változik akkor, akkor az új árucikk lesz, helyettesítő terméket pedig csak egyeztetés után küldünk.
Környezettudatos, természetbarát vásárló vagyok. Jelszó a fenntarthatóság. Kifejezetten környezetbarát termékeket keresek. Tudnak segíteni?
Természetesen rendelkezésre áll szinte mindenre környezetbarát alternatíva. Számunkra is fontos a fenntartható jövő és az egészséges környezet. Folyamatosan fejlesztjük a kínálatunk ezen oldalát is. Már most is számos megoldással állunk az ilyen igények elé, de ha konkrét megoldást keres, vegye fel velünk a kapcsolatot! Nyitottak vagyunk az egyedi igényekre is. Beszállítói bázisunkban most is sok környezetbarát termék elérhető, de a jövőben még több megoldás várható.
Nem találom a webshopban amit keresek. Lehet, hogy nem kapható önöknél?
Ha nem találja a webshopon, amit keres, vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailen! Nyitottak vagyunk az egyedi igényekre is, amennyiben elérhető a forrásaink közt.
Nagy mennyiségben szeretnék vásárolni. Van lehetőség kedvezményre?
Ez termék és mennyiségfüggő. Keressen minket e-mailen, telefonon és készítünk önnek árajánlatot.
Reklamációm van egy termékre, szállítási sérülésre, vagy a számlázásra. Hová fordulhatok? Mi a tennivaló?
A kiszállítás átvételekor mindig ellenőrizni kell a csomag épségét. Ha sérült a csomag, azt a futárnak kell jelezni, aki erről jegyzőkönyvet állít ki. Ezzel a jegyzőkönyvvel a birtokában vegye fel a kapcsolatot velünk! Ha a csomag sértetlen kívülről, de kibontás után észlel a terméken sérülést, lehetőleg fényképpel küldjön nekünk e-mailt az info@bcbhigienia.hu e-mail címre! Fontos, hogy a külső sérüléstől mentes csomagot 1 munkanapon belül fel kell bontani és a termékeket ellenőrizni. Amennyiben egy termékkel van kifogása, vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben. Ha nem megfelelő terméket választott, segítünk a tökéletes választásban, vagy jelezzük a kifogást a gyártó felé. Számlázási kifogás esetén 3 munkanapon belül kizárólag a rendeles@bcbhihienia.hu e-mailcímre küldött reklamációt tudjuk fogadni. A reklamációban szerepelni kell a vevő nevének, a számla sorszámának és a reklamáció leírásának.
Nem találom a gyakran ismételt kérdések közt az én kérdésem. Hová fordulhatok
Magánszemélyként az info@bcbhigienia.hu e-mail címre írja meg kérdését! Cégek, szervezetek a Vállalati Partnereknek fülre kattintva az ott lévő felületen küldhetik kérdésüket, vagy az ott szereplő telefonszámon érdeklődjenek!